Анализа рентабилности линија
У панчевачком АТП-у у току је анализа саобраћајног тржишта, која би требало да процени исплативост полазака на линијама, као и њихову оправданост у градском и приградском саобраћају. Први резултати биће познати током септембра, а коначни крајем године. Почетком следеће године, у зависности од исплативости линија, АТП ће редуковати поједине поласке.
Анализа сасобраћајног тржишта даће прве резултате у септембру, а коначне крајем године. На основу добијених резултата, који ће показати које су то линије нерентабилне, почетком следеће године, АТП ће редуковати поласке у градском саобраћају.
- Линије неће бити укинуте само ће бити промењен број полазака који ће бити прилагођен потребама дневне миграције становништва, пре свега запослених ученика и студената. У периодима вршног оптерећења јутањи поласци и поподневни који су карактеристични, ту се неће дешавати радикалне промене – рекао је Гајић.
Поласци који нису у ударним јутарњим и поподневним терминима претрпеће одређене измене, рекао је Небојша Гајић, директор АТП-а „Панчево“.
- Док не будемо дошли до коначне одлуке АТП ће од 1 септембра самоиницијативно вршити број путника на одређеном правцу. Да сагледамо из различитог угла и евентуално предности тих ствари да ли би донело уштеде или неке мане евентуално и да од грађана добијемо неке сугестије интересантне за сагледавање дефинитивног реда вожње од првог јануара – рекао је директор панчевачког АТП-а.
Линије 2, 3 би требало да буду измењене од 1. јануара 2017. године, додао је Гајић.
- Ово што сам поменуо линију два и три запажање мојих колега који то прате на дневном нивоу и бројањем путника у аутобусу се види да тај можда интервал нема потребе да буде толики – објаснио је Гајић.
АТП „Панчево“ располаже са 68 возила стандардних димензија и 12 мини аутобуса, а на линијама су распоређени у зависности од потреба путника.